Aanbevolen post

Kaarsenringen graveren.

woensdag 8 oktober 2014

3d fotolijstje met lichtjes


Fotolijstje met lichtjes.
Benodigdheden.

3d foto lijsje van de action. 1,95 
raamfolie of organza.
vinyl patroon. In mijn geval een santa claus.
Cameo of ander stansapparaat.
led lichtjes action 1,29 of 1,49






Hiervoor gebruik je alleen het frame en het kleinere zwarte vierkant.



Werkwijze

Je haalt het fotolijstje uitelkaar.

Pakt het glas. En maakt het eerst goed schoon met ontvetter.
Ik gebruik zelf altijd sint marc van de praxis. Of het elders te koop is weet ik dus niet. Maar haal het daar altijd.
Is wel prijzig maar het ruikt heerlijk en het ontvet heel goed. Veel mensen gebruiken het ook bij het verven.



Dan plak ik eerst het raamfolie op de achterkant.
Maar je kan ook organza gebruiken. Organza leg je er gewoon tussen. Dat hoef je niet te plakken. 



Daarna plak je je patroon op de voorkant.

Dan gaan de lichtjes er in.
Vierkantje van het lijstje er weer op.


De witte achterkant er weer bovenop van papier.
En dan de achterkant er weer op.

Batterijen in het houdertje en je hebt een heel mooi lampschilderijtje.




Met de lampjes aan.



Met de lampjes uit


Veel plezier met maken.

Groetjes Anita



2 opmerkingen:

  1. Hoi

    wat is organza?
    is dit voor de sfeer?
    Is dat als raamfolie?
    Waar kan ik dat vinden?
    Is dat als op die kleine rolletjes blauw/roze/grijs bij action???

    Groetjes
    sofie

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja dat zijn de kleine rolletjes bij de action.
      Ik haal zelf het liefst van alles bij de action. Je kunt leuke creaties maken en voor weinig geld.

      Verwijderen