Aanbevolen post

Kaarsenringen graveren.

donderdag 12 november 2015

Diverse tool om te gebruiken bij de cameo


Je hebt verschillende tools die je kunt gebruiken voor al je werkstukken.




Pelhaak tool 

Fijne pelhaak voor het pellen van vinyl, flock en flex folie


Spatula tool
Dit Silhouette Spatel tool is het perfecte hulpmiddel te tillen kleine, delicate ontwerpen. Het zal voorkomen dat krullen of scheuren te voorkomen. De spitse punt maakt het gemakkelijk te schuiven onder uitsparing ontwerpen en werken rond de meest ingewikkelde vormen.



Rakel tool



De rakel is speciaal voor vinyl. Voor het verwijderen van van bobbels en het aanstrijken.
Makkelijk om te gebruiken.

Pick me up tool

Deze pen heeft een kleverige tip voor het oppakken en verplaatsen van kleine voorwerpen, zoals papier, strass steentjes etc.



Wat ik zelf veel gebruik is de rakel en een prikpen.
De rakel gebruik ik zelf veel voor het vinyl. Maar je zou hier ook gebruik van een pasje kunnen gebruiken.
Ook een prikpen met een fijne punt gebruik ik zelf voor het pellen van papier, vinyl, fle en flock. Dit vind ik zelf fijner werken dan de pelhaak. Deze is toch een stuk groffer dan een prikpen.

Mocht ik nog een tool vergeten zijn. Schrijf gerust in een reaktie die er bij. Dan zet ik hem weer in  de tools omschrijving.

Liefs Anita






Geen opmerkingen:

Een reactie posten